Vier je feestje bij Trias!

Kinderfeestjes

[!] Let op: vanwege grote drukte is het tijdelijk niet mogelijk om een aanvraag te doen voor een kinderfeestje. Onze excuses voor het ongemak.

[!] PLEASE NOTE: IT'S TEMPORARILY NOT POSSIBLE TO MAKE A REQUEST FOR A CHILDREN'S PARTY. WE APOLOGIZE FOR THE INCONVENIENCE.

Kinderfeestjes zijn inclusief goodiebags met leuke verrassingen en limonade voor de deelnemers. Voor de jarige hebben we een speciaal cadeautje. Feestjes zijn inclusief pauze van een half uur. Voor extra's wordt een prijsopgave gemaakt. Geef aan ons door wat jouw wensen zijn en in overleg stellen we het leukste verjaardagsfeest samen. Bij Trias kan het allemaal!

Voorbeeld: Musicalfeest
Tijdens het Trias musicalfeest zijn jij en je vrienden voor even échte musicalsterren. In de repetitie ga je samen zingen, spelen, dansen en verkleden onder begeleiding van een professionele musicaldocent van Trias. Daarna mogen alle ouders komen kijken naar jullie eigen mini-musical. Tussendoor is er een pauze met limonade en chips en mogelijk een lekker stuk taart. Het thema van de musical mag je zelf bepalen. Wil je een prinses spelen in een sprookjesmusical? Of liever griezelen in een spookhuisfeest?

Voorbeeld: Dansfeestje
Bij Trias organiseer je een dansfeestje in welke stijl je maar wilt! Houd jij van streetdance, hiphop of houd je meer van klassiek ballet? Er is van alles mogelijk. Onder leiding van een professionele dansdocent maak je samen met je vrienden een eigen choreografie. Aan het eind van de middag mogen alle ouders komen kijken naar de dans die jullie hebben gemaakt. Tussen het dansen door is er natuurlijk pauze met glas limonade en cupcakes.

Overige informatie
We organiseren kinderfeestjes voor kinderen vanaf 6 jaar. Afhankelijk van de invulling van het feest is de duur 3 uur. Optioneel kan er worden gekozen voor een UV neon party, dit brengt geen extra kosten met zich mee. De feestjes zijn geschikt voor groepen van 6 tot 12 kinderen.

Voor: kinderen vanaf 6 jaar (min. 6 en max. 12 kinderen)
Lengte: 3 uur
Locatie: Generaal Spoorlaan 2, Rijswijk

* Some children's parties can be offered in English. Please contact us for more information.